Naar de inhoud

FAQ

Hoeveel nummers krijg ik?

Een abonnement loopt één jaar en wordt automatisch verlengd. Wanneer een abonnementsperiode bijna afgelopen is, krijg je een herinneringsmail. Je kan je abonnement op dat moment ook eenvoudig stopzetten.

Wanneer gaat een abonnement in?

Wanneer je een abonnement neemt via deze website, gaat je digitaal abonnement onmiddellijk in na het afronden van de betalingsprocedure. Een papieren abonnement gaat in principe in vanaf het volgende nummer dat verschijnt na betaling.

Wanneer je een papieren abonnement neemt in onze Poëzieshop, dan gaat dat in principe in vanaf het volgende nummer dat verschijnt na betaling.

Welke artikels zijn online beschikbaar?

Alle artikels en gedichten vanaf jaargang 2022 van Poëziekrant zijn online beschikbaar.

Stelselmatig zullen ook artikels uit voorbije jaargangen toegevoegd worden.

Welke artikels zijn gratis?

Per aflevering wordt één artikel gratis digitaal beschikbaar gesteld via dit platform. Het auteursrecht op dat artikel blijft onverkort gelden. Bewerking of overname van het artikel zonder voorafgaande toestemming van Poëziecentrum en de auteur van het artikel, zijn verboden.

Hoe wijzig ik mijn adres?

Wanneer je een abonnement via poeziekrant.be hebt genomen, dan kan je bovenaan rechts 'Mijn account' aanklikken en met je gegevens inloggen. Daar kan je het adres wijzigen waarop Poëziekrant moet afgeleverd worden.

Wanneer je een abonnement genomen hebt in de poëzieshop, stuur dan een mailtje naar abonnementen@poeziecentrum.be.

Ik heb momenteel een papieren abonnement. Hoe krijg ik toegang tot de digitale Poëziekrant?

Omwille van boekhoudkundige en administratieve redenen kan je tijdens een lopende abonnementsperiode niet wisselen tussen een papieren en een digitaal abonnement.

Als je een papieren abonnement hebt, dan kan je er natuurlijk altijd een digitaal abonnement bij nemen via https://www.poeziekrant.be/abonneren

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Wanneer je je abonnement via het formulier op deze website hebt genomen, dan wordt jouw abonnement automatisch verlengd. Je hoeft hiervoor niets te doen. Vóór jouw abonnement vervalt, krijg je een automatische mail in je mailbox die de verlenging aankondigt. Wens je je abonnement op te zeggen, dan kan dat via de link in die automatische mail.

Wanneer je je abonnement betaald heb via onze Poëzieshop, zal je via e-mail een verzoek tot verlenging krijgen.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Heb je een abonnement genomen via deze website en wens je je abonnement op te zeggen, dan kan je bovenaan rechts 'Mijn account' aanklikken en met je gegevens inloggen. Daar kan je de optie "automatisch vernieuwen" uit zetten.

Wanneer je een abonnement genomen hebt in de poëzieshop, stuur dan een mailtje naar abonnementen@poeziecentrum.be met de mededeling dat je je abonnement wil beëindigen.

Hoe kan ik een factuur krijgen?

Heb je een abonnement genomen via deze website en wens je een factuur te ontvangen, dan kan je bovenaan rechts 'Mijn account' aanklikken en met je gegevens inloggen. Daar klik je de optie "Factuur aanvragen" aan en vul je de facturatiegegevens in. We bezorgen je spoedig een factuur via e-mail.

Wanneer je een abonnement genomen hebt in de poëzieshop, stuur dan een mailtje naar abonnementen@poeziecentrum.be met de mededeling dat je een factuur wenst.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

Heb je een abonnement genomen via deze website en wens je je wachtwoord te veranderen, dan kan je bovenaan rechts 'Mijn account' aanklikken en met je gegevens inloggen. Daar kan je de optie "Wachtwoord veranderen" aanklikken.

Hoe kan ik mijn email adres veranderen?

Heb je een abonnement genomen via deze website en wens je je e-mailadres te veranderen, dan kan je bovenaan rechts 'Mijn account' aanklikken en met je gegevens inloggen. Daar kan je de optie "Basisinfo wijzigen" aanklikken en je e-mailadres veranderen.

Wanneer je een abonnement genomen hebt in de poëzieshop, stuur dan een mailtje naar abonnementen@poeziecentrum.be met de mededeling dat je je e-mailadres wil wijzigen.